hurry upp!

2013-06-17 // 20:56:12 // life of louise // Kommentarer (3)
Hallå där alla som ska till Malta/är på Malta, kan inte ni kommentera era bloggar/instagram så jag får stalka er lite när ni är på Malta?
Skulle vara jättekul att få se om det är sig likt :)
Ska svara på de sista frågorna ikväll så de kommer upp på bloggen imorgon!!
Två bilder från idag, träffade Felicia, gick och kollade lite kläder, fikade och klagade på värmen. Kommer inte träffa henne på gud vem vet hur länge? 22 juli när vi börjar jobba ihop? Förhoppningsvis innan!
Nu ska jag springa ut i förrådet och hämta min resväska, åker ju till Alcudia på fredag :)
/LOUISE
Kommentarer
Postat av: fridakarin

Åh, jag har en blogg. Dock har det inte blivit så mycket till bloggning men det kommer nästa vecka. Och jag hade tänkt att blogga om malta fast jag inte blivit med på sts hemsida. Men det spelar ju ingen roll men det är endå kul!
btw jag åker den 13 juli!!!!!!!!!!!!!!! :D
fridakarin.devote.se

2013-06-17 @ 23:41:41
URL: http://fridakarin.devote.se
Postat av: Hulda Morath

Jag tänkte försöka blogga på Malta, om inte annat så tänker jag blogga om det i efterhand.
På Instagram heter jag huldamorath! :-)

2013-06-18 @ 00:07:49
URL: http://huldamorath.blogg.se/
Postat av: Anonym

Instagram : dannihogberg 14 juli

2013-06-18 @ 19:18:31

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0