grattis papi

2013-06-30 // 23:52:14 // life of louise // Kommentarer (0)
Idag fyllde min far 44år, gammal gubbe nu. Så vi har haft gäster hos oss, och innan allt folk kom har jag vart och storhandlat (felicia jag vet att det inte är torsdag!) och jobbat några timmar. 

Har gått runt hela dagen både igår och idag och tänkt på det här med att blogga, i vintras innan jag började må så dåligt bloggade jag ju 3 gånger om dagen, och nu blir det ca 1 gång varannan dag. Så jag har bestämt mig för att försöka komma igång på riktigt med att blogga, minst 2 gånger om dagen är mitt mål! 
Måste ju vara roligare för er läsare att faktiskt ha något att läsa när ni klickar er in på min blogg? :)
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0