dööööööööööö

2013-06-06 // 19:15:00 // life of louise // Kommentarer (0)
Tog en pw med min käre far förut idag innan jag hamnade vid playan.
I morgon är en sådan där dag som jag vill ska komma så fort som möjligt bara för att få den överstökad!
Ska börja med att gå upp före tuppen och åka in till skolan klockan åtta, 08.15 ska jag komplitera en uppgift för att höja mitt betyg, jag vet inte vad exakt jag ska komplitera eller vad som krävs för högre betyg utan min lärare sa bara "gör som du känner", wtf? 08.30 MÅSTE jag vara klar och ta en buss till idrotten som är på skutberget men bussen dit börjar inte gå förens 17 juni så jag får ta bussen till IKEA och GÅ 2,5 km till skutberget (får nog fan bli att springa dit) kommer komma dit närmare 09.15 och har då missat 15 min av idrotten. Om min komplitering drar ut på tiden kommer jag missa hela idrotten och gå i väggen av all stress som jag känner imför morgondagen.
DÖ SKOLAN DÖ.
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0