bekännelser

2013-06-03 // 19:06:06 // bekännelser // Kommentarer (0)
» Jag älskar att köra så hårt på gymmet att hela kroppen skaker när jag är klar
» Ibland har det hänt att jag har valt att träna före att träffa vänner (a)
» Jag älsk/hatar att gå barfota, så jag brukar gå runt med en strumpa 
» Jag brukar ringa till vår hemtelefon när inte mamma hör att jag skriker efter henne
» Jag har inte sminkat mig på en månad, kanske därför jag inte vill ta någora egobiler, hehe.

JAG HAR VÄRLDENS GULLIGASTE BLOGGLÄSARE♥
Era kommentarer gör mina dagar och får mig att fortsätta blogga fast jag till och från under våren har tänkt sluta. Massa pussar till er!!
Som ni kanske har märkt har jag bildbrist för tillfället, så det fick bli två bilder från i augusti när vi hade samarbetsövningar med klassen, helt sjukt att vi har överlevt hela 1an om en vecka!
/LOUISE
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0