- - -

2013-06-09 // 19:45:49 // life of louise // Kommentarer (1)
Kollade mina bilder på mobilen och gjorde den stora upptäkten att jag har fler bilder på Zac Efron än på mig...
min blogg är ful, har har inget att blogga om,
jag kommer få C i historia, *gråter över livet*
imorgon ska jag träffa Signe,
på tisdag har vi klassdag och avslutning med skolan (hejdå 3or!!), ska träffa min tikar och planera framtiden efter skolan på tisdag,
på onsdag får jag sommarlov, ska på jobbindroduktion, ska eventuellt hitta på något med klassen,
på torsdag ska jag inviga sommarlovet med med nakenbad i klarälven (not men har inga planer vill någon hitta på något???) ska kolla på nya pll,
på fredag ska jag jobba och kanske bilar till etuna och träffar lite nära och kära,
på söndag eller måndag ska jag träffa felllis. 
Där har ni min kommande vecka. 
Får sommarlov före alla andra skolor i hela karlstad, får sommarlov FÖRE studenterna, trololo Thoren ni är för bra ibland!! (ibland)
/LOUISE 
Kommentarer
Postat av: Li

sv: skickade en inbjudan nu :)

2013-06-09 @ 22:02:15
URL: http://liella.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0