visste ni att? malta editon

2013-07-11 // 21:30:49 // life of louise // Kommentarer (0)
» När jag var på Malta drack jag 4 flaskor hostmedicin på 2 veckor. Fick sådan fruktansvärd hosta av att sova med AC på så gick runt med en flaska hostmedicin i handen nästan jämt. 
 
» Jag drack ingen alkohol över huvud taget förens sista veckan. Vi i mitt "gäng" bestämde oss ganska tidigt för att inte dricka för vi ville inte bli hemskickade.
 
» Jag gav bort mina trosor till en kille som gick förbi på gatan. Jag körde sanning eller konka med mina "rumskompisar" och så fick jag i konka att jag skulle fråga nästa som gick förbi om man ville ha en lap-dance. När en kille gick förbi en stund senare kom vi på att jag kunde ju inte hoppa ner från ballkongen så han fick mina trosor istället. 
När han gick förbi en stund senare frågade min rumskompis om jag kunde få tillbaka dom man han bara "nej, dom är mina nu"
 
» Jag har en video där en norsk kille rakar in YOLO i sitt benhår med en ögonbrynstrimmer. Haha inga kommentarer!!
 
» Att åka till Malta var det bästa jag gjort i hela mitt liv. Ångrar INGENTING! 
 
 /LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0