please no more drama

2013-07-31 // 21:21:17 // life of louise // Kommentarer (1)
Har inga bilder som vanligt... (förutom på små sms som gör mig så lycklig)
Igår träffade jag R på dagen, träffade Jessica en stund och kvällen slutade hos Moira som jag inte träffat på alldeles för länge.
Idag var jag också ledig men åkte in till ishallen en stund ändå för att fördriva tiden (och dricka äppeldricka), när jag cyklade hem ösregnade det på färjestad men så fort jag kom över bron till råtorp regnade det inte alls. Så alla kollade lite snett på min när jag kom där och såg ut som en blöt hund (första bilden).
Köpt biljett till Arvika hamnfest också, sååååååå taggad på Nause, Norlie & KKV, Ansiktet, De vet du, bara på låtsas, petter, stiftelsen, first aid kid, alphaville (osv)!!!
Så imorgon efter jobbet åker jag direkt dit och kommer förhoppningsvis hem någon gång på fredag morgon för att duscha och bege mig till Arvika igen och så håller det på tills på söndag. Då ska jag träffa R.
Hoppas på uppdatering innan det men jag kan inte lova något. 
/LOUISE
Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är R? ^^

Svar: rami griberg
louise johansson

2013-08-01 @ 11:07:03

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0