outfit 19/7 2013

2013-07-19 // 16:55:15 // outfit // Kommentarer (0)
Tröja - Malta//       Shorts - Rut&circle//       Skor - H&M//
Har precis duschat så har turban, det är därför jag inte har något hår...
Jag har såååå mycket sommarkläder som jag vill använda, fota och lägga upp på bloggen men har ännu inte kunnat då jag varit borta eller jobbat. Nästa vecka börjar mitt chill-jobb så då hoppas jag på att kunna ha lite finare kläder på mig än stålhätteskor och arbetsbyxor. 
Hoppas även på många soliga dagar då jag stått inne i 2 veckor och blivit blek. Usch usch. 
Signe och jag sover hos Jessica inatt och så drar vi till Göteborg tidigt imorgon bitti och kommer hem ganska sent så vi får se hur det blir med bloggningen. Pussar!
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0