new in - no black

2013-07-23 // 11:17:33 // new in // Kommentarer (2)
Vaknade idag på min lediga dag utav att Lilly (min 4 åriga granne) stod och sjöng pippi sången utanför mitt fönster. Åkte in till stan och skulle köpa de gröna shortsen, örhängen och läppstift. H&M hade varken den sortens örhängen jag ville ha eller min nyans på läppstiftet så jag fick med lite andra saker istället. 
Den helvita tröjan är helt ned-pudrad och jag förstår inte varför i hela friden man går runt med foundation/puder mitt i sommaren??
Well well, planerna för idag är i alla fall att söka jobb på färjestad restaurangen (pratade med han som anställer igår och han bara "ni som sommarjobbar här har ju större chans att få en intervju eftersom vi vet vilka ni är") så det låter ganska lovande.
Signe och Jessica kommer hit för poolhäng runt lunch och planerna för ikväll är oskrivna. Pussar!
/LOUISE
Kommentarer
Postat av: Maja

Hej ursäkta du kanske har skrivit det förut men vart kommer ringarna ifrån? supersnygga :)

2013-07-25 @ 00:23:40
Postat av: Ann-Christine

Åh blev kär i alltihopa! :*

2013-07-26 @ 22:11:24
URL: http://annchristineagrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0