new in - juli

2013-07-28 // 16:54:42 // new in // Kommentarer (0)
Kjolar - Bikbok; 2 för 99:- (rea)
Grön stickad tröja - Gina Tricot; 99:- (rea)
Vitt träningslinne - Gina Tricot; 29:- (rea)
Grå t-shirt - Gina Tricot; 199:-
Såg en orangea kjolen för någon månad sedan och tänkta köpa den men avstod, hitta den nu på rean och passade även på att köpa en grön eftersom jag gillade färgen.
Det går bra med min inte-köpa-något-svart period, jag livar upp min 90% svarta garderob med massa färg efter varje shoppingtur och det känns bra att inte behöva gå klädd i svart från top till tå när de mörkare tiderna kommer.
Igår firade vi som sagt Amanda. Jag, Felicia och Viktoria mötte upp henne på torget och åkte hem till mig och badade, spelade lite volleyboll och snackade. Vi gick och åt pizza vid älven och slutade kvällen i min säng med en film. Grattis igen Amanda hoppas du hade kul!
Idag fyller My år, grattis till dig!!
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0