nämen har jag en blogg?

2013-07-22 // 19:40:32 // life of louise // Kommentarer (0)
Har inte varit hemma sedan i fredags när jag uppdaterade sist på ett ungefär. 
Lite snabbt om min helg: I fredags åkte jag & Signe till Jessica, vi gick till sandgrund ett tag och myste när vi var påväg tillbaka till Jessica sprang vi på några kompisar så vi blev med dom istället. Kom hem alldeles för sent och sov alldeles för lite. Klockan 8 på lördag morgon tog jag och Signe tåget till Göteborg för en heldag på Liseberg, kom hem till Karlstad mitt i natten och sov hos Jessica ännu en natt. Fick nattbesök vilket resulterade i ingen sömn även denna natt.
På söndagen åkte jag faktiskt hem och kastade in väskan innan jag åkte iväg till mitt sommarjobb nr2 och hämtade lite kläder och så. Sov på en madrass i poolen några timmar och sedan åkte jag till Jessica som jobbade och höll henne sällskap, träffade R en sväng innan jag åkte hem. 
Idag har jag jobbat min första dag, alla ungar är så fruktansvärt söta så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
För er som inte vet vart jag jobbar nu så jobbar jag på Färjestad Hockey Camp i maten, så jag plockar fram mat till barnen och torkar bord och så, fruktansvärt chill jobb. Står för det mesta och målar i paint på kassa-masninerna, hehe. Jobbar dock 11-timmars pass men jag är ledig 5 utan de 10 dagarna jag ska jobba så det gör inte ett dugg!
Det här blev förmodligen världens längsta inlägg men men får skylla mig själv som inte uppdaterar, sorry not sorry!
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0