äntligen fredag!

2013-07-12 // 11:36:13 // life of louise // Kommentarer (0)
Som arbetare tycker jag att det ska bli väldigt skönt med helg efter idag. Skulle ha åkt till degerfors efter jobbet och firat en kompis som fyllde år förra veckan, men då jag är sjuk skippar jag det. Fick en fråga om vart jag jobbar, jag är på min pappas företag och springer runt på lagret och plockar varor som jag sedan skickar till kunderna. De säljer maskindelar så jag vet egentligen inte vad jag lägger i paketen, men jag tjänar bra. Idag har jag fått godis av bästa kollegan för att jag sa att jag är sjuk. Och så har JAG räddat liseberg! En karusell krånglade så jag fick skicka ett paket med nya delar med akut-taxi. Rätt fränt att veta att tack vare mig fungerar karusellen snart. Lunch nu!! /LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0