you're the only lifeline

2013-01-28 // 18:41:57 // life of louise // Kommentarer (1)
Två från i helgen när jag hade sådan grym träningsverk att jag inte kom ur sängen så mamma fick komma med frukost till mig. Love ya mum!

Det var någon som undrade vilken film jag såg på bio, såg Ego, helt sjukt bra film! Ska köpa den så fort den kommer ut och spela den på repeat i flera veckor och bara suga i mig Martin Wallströms snygghet. Yum!
» klara
Du verkar vara väldigt social & och ha lätt att prata med folk, passar man in på skolan även om man inte är så? Lite konstigt fråga men ja.

» Men gud, är rena rama motsatsen till social! Fick stå framför spegeln och säga till mig själv att inte sitta i ett hörn och titta på de första dagarna som jag vanligtvis gör. 
Kommer ihåg när vi skulle ut på stan och ha skattjakt att jag gick själv så kom Martina fram och började prata med mig så alla är jättesnälla och är taggade på att lära känna alla nya människor i början. 
Men ja, jag skulle säga att alla passar in på Thoren, har kompisar som är ganska blyga (inklusiva mig själv) som trivs hur bra som helst!
Kommentarer
Postat av: Martina

snäll jag var! :D dock minns jag inte riktigt det, men jag håller meed dig Louise, alla är suuuper snälla!

LOUISE! du som satt och kollade på resor hela skoldagen, STUDENTRESA är väl ett måste i alla fall? :D dra iväg ett girlgäng i 3;an? :D

Svar: (vill kommentera på din blogg men det gåååår inte :( ) Du va jättesnällll som ville va med mig!!

JA! Jag har också tänkte på det en hel del. Kom på att nästa år när vi tjänar pengar på alla olika UF-företag så kanske alla i klassen kan lägga ihop de vi tjänar så kanske vi får råd med en klassresa eller girlresa? :D
louise johansson

2013-01-29 @ 20:31:20
URL: http://karinmartinaerikas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0