thats where my demons hide

2013-01-30 // 19:35:12 // life of louise // Kommentarer (0)
Haha på bussresan hem från boda borg idag, alla ville ta bilder med stackars Felicia och Natalie som sov så sött! (Martina har stått för all bildtagning idag så väntar tills hon lägger upp några, hehe) 
Mitt jag vann ju då med hela 13 stämplar, vissa lag fick bara 3, *host, losers, host*
Tackar Erika, Martina och Michel för en bra insats som ledde till seger! 
Måste bara säga att jag känner nog ingen som är lika klumpig som jag, har nog trillat över varje tröskel, gått in i varje dörr, slagit i huvudet och halkat på alla ställen som går/finns. Go Louise och hej blåmärken!
Kom hem runt 5 har och slökollat på tv och ätit, ska nu hoppa in i duschen och sedan kolla på lite mer tv. 
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0