JAPP DÅ VAR SNART JANUARI BORTA

2013-01-27 // 15:16:01 // Signe // Kommentarer (0)
Yayy, kom ihåg att blogga idag för en gång skull. Som ni läste tidigare så följde Louise med mig hem och lekte frisörsalong osv, mys var vad det var. Så nu har jag ombre och saknar redan mitt blonda hår, som vanligt. Igår åkte vi in och åt inne i stan och sen skulle jag hem direkt för hade jobb som väntade. Så hela kvällen jobbade jag och min storebror som servitris. Det gick riktigt bra och jag somnade helt slutkörd klockan ett tror jag cirkus. Fick min betalning imorse och mumma så bra det kändes. Idag har jag bara chillat, ätit och pluggat lite halvt. Nu ska jag ta tag i plugget så att denna veckan blir lite lugnare. Men först fick jag en fråga:
 
Alma
Signe! Vart har du köpt din jacka som är typ olivgrön? :) tacksam för svar... Kram!
Svar: den köpte jag på Zara i Stockholm för typ 2 månader sen, om man kollar runt på stan så ser man varannan tjej med den blåa, som tur va så har inte så många den gröna, kram!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0