I wont fast forward

2013-01-31 // 21:35:00 // life of louise // Kommentarer (1)
Usch va trött jag är på matte nu, får alla rätt på de basic och lite utmanande uppgifterna men så fort jag kommer till de svåra stänger hjärnan av och allt blir fel. Har i alla fall 2 veckor på mig att fatta innan provet.

Har bara idrott imorgon, ska bli kul, men akward... Efter idrotten drar jag antingen till gymmet eller och solar, ska hinna med båda men vet inte ordningen än. 

Innan jag går och lägger mig skulle jag vilka tipsa om denna lilla filur på bilden nedan.
Jag har haft problem med acne som kanske inte jättemånga vet, och de lämnar massa mörka och fula ärr efter sig,
Nu under jullovet fick jag tips på bio oil som tydligen ska vara bra mot ärr så jag har nu provat det på mina ärr i 3 veckor och de är nästan helt borta.
Det fungerar även på bristningar (det står på förpackningen) har provat på mina bristningar också (efter att ha vuxit 12 cm på ett år har jag lite på låren) och det fungerar där också de är nästan helt borta!
Mirakeloljan hjälper altså mot ärr, bristningar och även torr hud.
Priset ligger någonstans mellan 100-120:- men eftersom det är en olja är den väldigt dryg och räcker länge!
Update: finns på apoteket
/LOUISE
Kommentarer
Postat av: Anonym

vart köper man oljan? :)

Svar: Den finns på apoteket :)
louise johansson

2013-02-03 @ 16:55:03

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0