don't you forget about me

2013-01-23 // 21:11:02 // life of louise // Kommentarer (0)
Hej igen, känner ett kli i fingrarna efter att blogga, bara jag som får det? Tänkte bara meddela er om att jag började på en ny design för ett tag sedan, och då jag har varit ledig idag har jag jobbat på den en hel del (och kollat disney channel) så den kommer nog upp den här veckan, håll utkik!

Nu ska jag krypa ner i sängen och ta sovmorgon ända till 8 imorgon för jag orkar inte simma före skolan, kanske kommer iväg efter, vi får la se.
Jag tycker att det är kul att läsa om hur folk tränar/äter samt se lite personliga bilder helldre än alla we heart it's thinspiration bilder, så ska nog börja ta lite mer bilder på gymmet, är ju ändå där minst 4 gånger i veckan. 
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0