Åter till civilisationen

2013-01-26 // 14:34:01 // life of louise // Kommentarer (3)
Bestämde mig som sagt för att lämna staden igår och åkte ut till Signe och hälsade på mina gamla barndomsvänner hundarna och fåren. Vi åt gott och färgade håret på varandra, Signe har numera ombre och jag bestämde mig för att bli brunett igen. Trivs som fisken i vattnet, fast det gör jag i alla hårfärger och det är jättejobbigt. Men nu kör jag på den mörkblonda/bruna färgen ett tag. Vi kollade på Gerodie Shore hela natten också, haha beroende av Gary "Gaz" ♥
Jag och Signe åkte in till stan med hennes bror (som klarade uppkörningen igår, grattis Axel) där vi träffade Jessica och Josefine och åt lunch. 
Har nu kommit hem och ska vila lite innan jag ska på bio ikväll.
/LOUISE
Kommentarer
Postat av: Klara

Kan inte du berätta lite om din skola? Typ hur lärarna och stämningen är etc. Och varför valde du att gå där? (:

Jättebra blogg!

2013-01-26 @ 15:06:25
Postat av: Andrea

Super trevlig blogg du har! :)
Lust att göra ett bloglovin byte? :)

2013-01-26 @ 20:20:45
URL: http://sporthund.blogg.se
Postat av: Andrea

Sv: Följer dig som nummer 18 :D

2013-01-27 @ 11:20:40
URL: http://sporthund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0