you found me

2013-02-19 // 18:47:42 // life of louise // Kommentarer (1)
Snark. 
Det känns som att mitt liv för tillfället består av plugg, powernaps och mer plugg. 
Hade prov i spanska idag, tror att det gick ganska bra med tanke på att vi inte har pratat/lyssnat/läst spanska på hela året. Har det fruktade matteprovet imorgon, tror att jag kissar på mig så nervös är jag. Men jag ska ta en powernap till och sedan kolla hur mycket jag minns av allt jag pressat in i skallen den senaste veckan.
Skulle bjuda på lite nya, snygga egobilder om det inte vore för mr.finne på min näsa som lyser upp vardagen med sin röda färg. Så ni får två från nyår istället.
Så här se 95% av bilderna jag försöker ta på mig själv ut i alla fall... 
/LOUISE
Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det mycket plugg på ekonomi? Har du bra betyg? :)

Svar: Har svarat på din fråga i mitt senaste inlägg :)
louise johansson

2013-02-19 @ 20:30:10

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0