visste ni att...

2013-02-04 // 18:30:47 // bekännelser // Kommentarer (1)
» Det var en palm i bibloteket på min högstadieskola som förde mig och Jessica till att bli vänner skulle man kunna säga. Vi satt och räknade matte i bibloteket när jag behövde spotta och och jag var tvungen att gå jättelångt om jag skulle spotta ute, så jag tänkte att jag kunde vattna palmen istället. Men när jag skulle spotta på palmen välte den och jag hamnade i världens brottningsmatch med en palm. Jssica kunde inte sluta skratta och vi satt och skratta så vi grät rästen av lektionen. 
 
» Jag har 7 par svarta jeans/ jeansleggings i garderoben. Har inte räknat med strumpbyxor eller tights nu. Svarta byxor är nog det sista jag behöver. 
 
» Jag fick en gitarr i julklapp 2012. Men det låter förjävligt när jag spelar för mina naglar är så långa och kommer ivägen och jag vill inte klippa dem så den står numera i ett hörn och samlar damm. 
 
» Jag är väldigt bra på att ljuga. Även om jag alltid får dåligt samvete när jag ljuger är jag väldigt snabbtänkt och bra på att komma på trovärdiga lögner fort. (Dold talang kanske?)
 
» 90% av mina vänner är blondiner. Eller naturligt ljushåriga. Bara kolla på Natalie, Amanda, Felicia, Moira, Signe, Jessica och alla underbara i klassen. Vet inte varför det har blivit så faktiskt. Haha. 
 
/LOUISE
Kommentarer
Postat av: Anonym

åh palmen, i miss you

Svar: miss you too
louise johansson

2013-02-05 @ 21:05:58

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0