visste ni att?

2013-02-19 // 12:09:53 // bekännelser // Kommentarer (0)
» Jag gör squats varje kväll. Yes där står jag varje kväll i badrummet när jag borstar tänderna och squattar för fulla muggar. Allt för en fin rumpa.
 
» Jag har en 2013 burk. Såg massa bilder på tumblr redan i november om folk som skulle göra en 2013 burk, så redan då gjorde jag i ordning min och jag har nu nästan fullt med lappar i den, kan skriva några av dom på bloggen någon gång.
 
» Jag har haft löshår. Glömmer nästan jämt bort det, men jag hade löshår i några veckor för 2 år sedan. Hade det inte alls länge dock då löshåret var 3cm längre än mitt egna och jag valde att färga håret svart så det passad inte längre.
 
» Jag ska på One Direction om 79 dagar. GaAaAAaAaaaAH!!!!! Så himla taggad på att få se killarna jag har älskar och avgudat i över 1,5 år live, irl, på riktigt!! (Karlstad första fan, jao)
 
» Jag började gråta på ett matteprov i 8an. Inga kommentarer, haha. 
 
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0