min garderob

2013-02-26 // 16:42:30 // fashion // Kommentarer (0)
»Anonym:
Hej Louise! 
Först måste jag bara säga att jag ÄLSKAR din blogg, den är jättefin!:D 
Och sen har jag en fråga/ett förslag! 
Skulle inte du kunna visa en bild på din garderob, samt dina favoritplagg? 
Jag älskar (oxå) dina kläder, underbara! *O* 
Ps. På ZARA finns det en tröja som det står "Louise" på, hihi;) 
Kram:)
Här är då delar av mina garderober, som ni kanske har jag väldig bra ordning och reda. Kanske ser normalt ut för blotta ögat, men ni ska veta att jag har noga sorterat alla kläder efter kategorier te.x. så har jag mina strumpor indelade i 7 kategorier. (Hjälp-mig)
Efter några dagars betänketid och många tittat i garderoben har jag kommit fram till att det här är några av mina favoritplagg. 
Överst från vänster har vi 1: vit stickad tröja med skärp från Lindex, 2:svart/vit/grå stickad tröja från Cubus, 3: svart linne från H&M4: vattenfallskjol från Gina Tricot.
På andra raden har vi 5: rött linne från H&M, 6: gröna jeans från Gina Tricot, 7: pjamaströja från Hollister (fast jag har den jämt i skolan hehe) 8: svart skärp från Bikbok
Det jag gillar mest med dessa plagg är att de är sköna att ha på sig och att de passar till mycket. 
Kjolen hade jag som topp med ett skärp i midjan när jag var utomlands senast. Saknar sommaren och att kunna vara lite kreativ med outfitsen! 
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0