KÄNNER MIG RÄTT DUKTIG JUST NU

2013-02-12 // 20:57:44 // Signe // Kommentarer (0)
ojjojjj jag bloggar till och med på en helt vanlig tisdag, men vi har faktiskt nästan inget plugg så tänkte vara lite duktig, i Måndags träffade jag äntligen min söta lilla lollo och hon fick sin julklapp!(jag vet att den var sen, men hon blev iaf glad så inga sorgsna miner) Efter det tränade jag och chilla hemma. Måste bara tipsa om världens bästa app, tror den heter relax och den kommer hjälpa dig att somna! Jag somnade bara efter någon minut så testa!!! Idag hade jag bara tyska sen fick jag åka till vårdcentralen och fylla i ett papper med världens stelaste doktor. Fast det var väldigt kul att kolla min puls för han trodde att maskinen sa fel hela tiden men tillslut blev han övertygad efter femte försöket, så det visade sig att min vilopuls är på 38? Han var imponerad, det gjorde min vecka. Efter mitt intressanta läkarbesök så åkte jag in till stan och träffade några i klassen för att äta lunch och sen gå på bio, filmen sög och nu har jag tränat och funderar på att bara sova(haha vill testa appen igen ju). Långt inlägg men pusspuss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0