gråter av lycka!

2013-02-24 // 23:15:08 // life of louise // Kommentarer (1)
Åhåhåhåh ominstallerade spotify för att se om jag kunde få den gamla varienten tillbaka istället för den nya som sög jättehårt. Det fungerade och nu är allt som det ska och jag kan stalka alla igen. Känns bra!
Åkte hem till Morris idag där hon väntade med pankakor och film. Har myst i soffan hela dagen och nu har jag ganska precis kommit hem. 
Har gjort ett träningsschema till den kommande veckan, då jag har slarvat med både maten och träningen den här veckan. Eftersom jag nu har lov och inga speciella planer har jag planetar att köra stenhårt varje dag!
/LOUISE
Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle inte du till trysil? :)

2013-02-24 @ 23:28:52

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0