fäller en tår - new in

2013-02-17 // 22:07:00 // new in // Kommentarer (0)
Tror inte att jag skrev att jag fick klänningarna i veckan... Fick dom i alla fall nu i veckan och tänkte visa bild på dom. Den svarta fransklänningen är helt okej och den svart/beiga saken vet jag inte vart jag ska börja med.
Ska jag skratta eller gråta när jag ser den? Om ni inte ser det så är överdelan i skinn, eller "läderimitation", hudfärgad, känner mig som en uppblåsbar plastdocka när jag har den på mig.
Men den kostade ju bara 100:- och 40:- att skicka tillbaka så känner inte riktigt att det är värt att skicka tillbaka den heller, tror att jag ska fixa till den lite när våren närmar sig. Men för tillfället får jag stå ut med att fälla en tår varje gång jag öppnar garderoben för att den är så ful. 
Nu ska jag sova, blir inget gym imorgon bitti *gråter* måste till vårdcentralen på återbesök.
Gonaaaaatt!
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0