fågelholks- sm

2013-02-22 // 14:51:57 // life of louise // Kommentarer (0)
Bara jag som inte riktigt gillar nya sporify? Varför kan jag inte få se vad alla mina facebookvänner lyssnar på? Gillar det inte! Man kan ju inte ens söka på vänner om man vill kolla vad de har för listor. Hoppas innerligt på att jag drömmer om att denna hemska uppdateringen har hänt, spotify ska inte handla om  att ha massa followers och skit. Nu är jag grinig, märks det?

På caset igår kom det några personer och berättade om fågelholkar, vi skulle sedan på 24 timmar bygga en egen holk, och bestämma vilken sorts fågel som skulle bo i den och vart i sverige/världen den ska sitta. 
Vi började med våran holkis vid 2 och blev klara 11 på kvällen. 
Stannade kvar i skolan med trevliga  människor och spelade landhockey, målade hästar och lärde känna nytt folk. 
Vid 3 låste jag, Felicia, Fredrik, Martin och Natalie in oss i ett grupprum och försökte sova, gick dock inte speicellt bra så vid 4 gick alla vi hem till Natalie för att sova 2 timmar innan vi var tvugna att gå tillbaka och städa skolan.
Har haft jättekul, fast alla blev trötta och griniga till och från hela natten så slutade tikarna i alla fall inte i skilsmässa!
Ph 1,2.3 - Holk under konstruktion!
Ph 4,5,6 - Mat är bra för själen (fick bli subway till middag då pizzan skolan köp in tog slut </3 )
Ph 7,8,9 - Felicia med sina födelsedagspresenter, jag sover (hamnade senare på golvet, mycket skönare) , amanda och moi. 
/LOUISE
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0