andas ut

2013-02-20 // 14:10:00 // life of louise // Kommentarer (1)
Har gjort klart provet nu för ca15 minuter sedan, sitter och väntar på att mina amigos ska bli klara så jag har någon att prata med... Har världens skabbdag idag, har inte kännt mig så här skabbig på länge så jag underviker att bli med på bild. Har hört från ett håll att vi måste sitta kvar i skolan till 4 och jobba med en samuppgift som jag redan är klar med. Har också hört att vi får gå hem, vet inte vad jag ska tro så jag väntar lite. 

»Anonym
Är det mycket plugg på ekonomi? Har du bra betyg? :)
 

»Svar: Både ja och nej, för det mesta är det väldigt lugnt på Thoren men vissa veckor är det lite mer att göra. Som den här veckan när vi hade 2 prov och två inlämningar, det är ovanligt mycket för oss :)

Jag har A i engelska och naturkunskap och ligger för tillfället på B nivå i matte, företagsekonomi och svenska. (Ska dock försöka höja mig) Resten vet jag inte, men jag skulle nog säga att jag har ganska bra betyg.

/LOUISE

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Louise!
Först måste jag bara säga att jag ÄLSKAR din blogg, den är jättefin!:D
Och sen har jag en fråga/ett förslag!
Skulle inte du kunna visa en bild på din garderob, samt dina favoritplagg?
Jag älskar (oxå) dina kläder, underbara!*O*
Ps. På ZARA finns det en tröja som det står "Louise" på, hihi;)
Kram:)

Svar: Tack så mycket! Blir så glad när du skriver så! Haha kunde inte låta bli att köpa tröjan :)
Kram /LOUISE
louise johansson

2013-02-21 @ 21:38:34

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0