5 FEBRUARI

2013-02-05 // 18:16:32 // Signe // Kommentarer (0)
blir så himla arg på mig själv för glömde ju att blogga i söndags, men tar och gör det nu istället
veckan bara försvann, sen kom helgen och den va så jäkla bra. Åkte till Uppsala på fredagen och sov hos min otroligt saknade Hannis, sen på lördagen av jag på brunch hos Anna och träffa massa fina vänner, sen mot kvällen begav vi oss till Emma och åt tacos och bara myste. Senare kom några andra och kvällen slutade väldigt bra. Jag och Annika kröp ner i Emmas säng och bara pratade om allt, på söndags morgonen vaknade vi och kände doften av scones, då hade Emma dukat fram en riktigt stor frukost. (jag lovar jag har gått upp minst 5kg) Sen vid elva kom mamma och hämtade mig så åkte vi hem till lilla Karlstad. Hemma duschade jag bara snabbt och sedan begav mig till min favorit, myste som vanligt och sen har det gått två långa skoldagar. Bara tre kvar, sen kommer äntligen helgen igen. Håll ut!
s
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0