24 timmars case

2013-02-20 // 19:38:23 // life of louise // Kommentarer (0)
Imorgon klockan 9 påbörjar jag mina 24 sista timmar i skolan innan lovet. 
Vi ska ha 24 timmars case imorgon, vad caset är vet vi inte än då det är hemligt.
Vi vet bara att vi kommer att bli indelade i smågrupper och att vi kommer få en uppgift som vi ska komma på förslag/lösningar till på 24 timmar. Ska sitta i skolan hela natten och klockan 9 på fredag mårgon ska vi redovisa vad vi har kommit fram till. Är sedan ledig resten av dagen, såklart. 
Har packat gymväskan och ifall jag får mig lite sömn hade jag tänkt köra kondition på fredag som vanligt. 
Om uppdateringen imorgon blir jättedålig för att uppgiften är svår/jag har för kul eller jättebra för att vi blir klara fort och kan ta det lugnt hela natten vet jag inte än. 
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0