19 FEBRUARI

2013-02-19 // 00:07:04 // Signe // Kommentarer (0)
Sitter fortfarande vaken såhär tidigt på morgonen/sent på kvällen. Men lovade Louise att blogga och såklart håller jag mina löften. Hela helgen var jag I Vemdalen, det var underbart. Åkte skidor, myste och bara levde livet. Kom hem klockan tolv på natten igår så det blev lite sent. Men jag överlevde iaf denna måndagen och det betyder att det bara är 4 dagar till helg och sportlov! Så taggad och jag slutar tidigt flera dagar denna veckan, men nu ska jag bara göra klart några fysikupgifter och sedan krypa ner i min efterlängtade och varma säng. Puss, förlåt för ett så fult collage men orkade inte lägga ner mig!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0