visste ni att?

2013-12-25 // 20:53:33 // bekännelser // Kommentarer (0)
» Räknar tydligen konstigt när jag ränkar på fingrarna, nästan alltid någon som påpekar det när jag sitter och räknar, tar alltid lillfingret före ringfingret, like this:
countingfingers on Make A Gif
» Älskar att kolla på barnprogram och nickelodeon för några år sedan med Zoey 101, Drake & Josh, avatar, svampbob, all that, iCarly, Ned's declassified, osv var det bästa som fanns att göra på lördagsmornar. Brukar fortfarande ladda ner favoriterna och kolla när jag är sjuk, den här helgen har jag nördat Avatar!
 
» När jag föddes var det 11 läkarstudenter som kollade på (fick veta det här nu i veckan), känns lite... konstigt... att så många faktiskt stod och kollade på och tog anteckningar när jag skulle ut. Planerat kejsarsnitt.
 
» Har varit nära att dö x antal gånger, första gången var när jag skulle födas eftersom jag låg så konstigt i magen skulle jag dött om dom inte gjorde kejsarsnitt. Andra gången några timmar senare i kafeterian på BB när pappa satt och fikade så slutade jag att andas. Var ett riktigt wild child när jag gick på dagis och tyckte väldigt mycket om att prova på saker. Skulle hoppa mellan två stora stenblock en gång och hoppade för kort så jag slog huvudet i den stenen jag skulle landa på. 
 
» Har en utav skolan snyggaste killar på snapchat. Blir som ett barn på julafton när han snapar, han vet att jag finns, hehe. 
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0