they keep me warm

2013-12-18 // 14:56:00 // life of louise // Kommentarer (0)
Fick nagellacken av Amanda (det är tunna borstar så man kan göra #nailart) och tofflorna av Jessica, sparar ju på tofflor, man kan inte få för mycker tofflor om man bor i kalla Sverige. Hade inga vita så de här passar perfekt in i samlingen, supersköna också! Tusen tack igen mina vänner!
Var bara med på engelska 7 idag, tur att jag sitter brevid Elias som varit i USA ett år för det är sinnessjukt svårt ibland! Efter engelskan åkte jag hem för att jag hade migrän, kände av det imorse men åkte till skolan i hopp om att det skulle släppa, it didn't, legat på toagolvet ett tag och mår lite bättre nu, (tack för tipset Natalie och Felicia) ska fortsätta vila resten utav eftermiddagen och förhoppningsvis kommer jag iväg på min körkortsteori ikväll.
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0