shopping - malta

2013-12-08 // 13:47:58 // malta // Kommentarer (1)
Fick en kommentar om jag kunde vad visa vad jag köpt på Malta någon gång, gjorde ett inlägg ganska precis när jag kom hem från Malta men tog bort det för tyckte att bilderna var dåliga, nu har jag slängt vissa saker så kan inte ta nya så lägger upp samma bilder igen :))))
7 par shorts från terranova, stradivarius, pull & bear och inte primark, men något liknande namn..
Klänning - Pull & Bear//  Svart linne - New look använt HÄR //  Linne med fransar - Bershka, aldrig använt i sverige//
Linne - New look//  t-shirt - random affär//  Linne - New look använt HÄR//  T-shirt Pull & Bear använt HÄR// Linne - Mango använt HÄR (slängt nu)// Linne - Terranova, aldrig använt//
T-shirt - New look använt HÄR// Linne - New look, använder jämt här hemma.
Lite random saker från olika ställen// Turkos bikini - Random affär// Leobikini - New look//
Kjol - Stradivarius, aldrig använd i sverige//  flipflopp - random affär//  sandaler - primark-liknande affären använda HÄR//
Allt detta plus en plånka som jag slängt :)
Kommentarer
Postat av: Cissy

Vad var priserna på kläderna där nere? Ska åka ner snart. Billigare än Sverige?

2015-09-16 @ 19:40:33
URL: http://BlackieSixx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0