new in - red necklace

2013-12-28 // 18:07:37 // new in // Kommentarer (2)
Gick på stan med Jessica en stund idag, så mycket folk, så lite plats. Fick med mig detta halsband från ur&penn (50% på alla smycken) och en BUS. Köpte även biljett till bråvalla idag, köpte såklart fel biljett så ska ringa och kolla om jag kan uppgradera på måndag, fint ska de va vettu! 
Sjukt jobbigt att biljetterna är personliga med namn och andress på annars skulle jag kunnat sälja lite billigare på tradera. Tog som tur var biljettförsäkring så i värsta fall får jag spara den och "bli sjuk" precis innan och få pengarna tillbaka på så sätt. Ska äta pizza och kolla 80-tals filmer med mamma nu. Puss!
/LOUISE
 
Kommentarer
Postat av: ida foto. ♛

så snyggt!

Svar: Tack! :)
louise johansson

2013-12-28 @ 18:16:02
URL: http://prinsesc.blogg.se
Postat av: ida foto. ♛

så snyggt!

2013-12-28 @ 18:16:02
URL: http://prinsesc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0