live från sängen

2013-12-22 // 21:47:58 // life of louise // Kommentarer (0)
Till att börja med vill jag meddela att jag överlevt ännu en dag, har haft hög feber hela helgen, hostan är bättre än igår men febern är värre så idag har jag legat i sängen hela dagen, igen. Kollat sååååå många filmer att jag inte minns alla men Mean girls och The Breakfast club som är standard när man är sjuk har jag lyckats klämma in. Imorgon har jag planer att träffa Jessica och Moira och även lämna paket till Viktor så imorgon måste jag vara frisk!
Utomlands med färsk frukt, sol och värme skulle inte sitta helt fel just nu. För ett år sedan befann jag mig på Gran Canaria och skulle fira jul utomlands för första gången, underbart och saknar saknar saknar! 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0