julavslutning

2013-12-20 // 12:58:54 // life of louise // Kommentarer (0)
Lite bilder från igår på julavslutningen, vi gjorde pepparkakshus och julkort. Inte pysslat sedan 4an tror jag så det var kul! (Mitt kort är det gröna) när vi hade pysslat klart hade alla klasser gjort ett "framträdande" som vi skulle visa upp, de flesta hade gjort filmer, typ "not model", hur det ser ut på hockeyträningarna och parodier på lärarna. Jättekul verkligen! På Thoren i Stockholm dansade lärarna The fox, så lite besviken är jag på våra lärare som inte gjorde något alls </3
Invigde mitt jullov idag med att åka till gymmet och köra cardio i en timme, har sedan dess gjort massa syslor och nu ska jag skriva lite på min samhäll. #aldrigvilafrånplugget
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0