hjälp mig

2013-12-29 // 12:16:00 // life of louise // Kommentarer (2)
Har i flera veckor nu velat mellan om jag ska färga håret lite mörkare nästa gång jag går till frissan eller om jag ska fortsätta bleka det. Jag behöver er hjälp kära läsare, ska jag ha:
MÖRKT
eller LJUST (som jag har nu)
Om jag bestämmer mig för mörkt så kommer jag inte gå på svart på direkten utan tona det ljusbrunt som på bilden längst upp till höger (vit tröja) och se om jag trivs. Fördelen med brunt är ju att jag slipper bleka håret flera gånger om året pga utväxt då det ligger närmare min naturliga färg. Nackdelen med brunt är att jag känner mig så "neutral". 
Vad tycker ni?
webvoter-omröstning
Ljust eller mörkt?

Ljust
Mörkt

    Se resultat
Uppdaterat röstningsgrejen så nu ska det fungera, men man måste trycka på "rösta" innan man kan rösta!

Ps, gamla bilder på brunt hår så är medveten om att jag ser äldre ut i ljust ;p
/LOUISE
Kommentarer
Postat av: Amanda

Går inte att rösta ju :(

2013-12-29 @ 14:36:38
URL: http://amandastrandell.blogg.se/
Postat av: SÄL

Hihi SKOJA, nu funkar det!

2013-12-29 @ 14:37:24

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0