hej mamma

2013-12-30 // 13:10:43 // life of louise // Kommentarer (0)
Två poolbilder från i somras. 
Har varit på gymmet idag med Jessica som fick kort på actic i julklapp, vi körde armar, körde dock inte så hårt för jag vill inte bli sjuk igen. Har också provat min nya BUS, har suttit i en timme nu och den har inte torkat :) tror jag tog för mycket.. Skrivit fram till Augusti på mitt 2013 inlägg så det kommer nog ikväll, jobbigaste delen är att sitta och leta bilder! 
Fick frågan om mina förälrar läser min blogg eftersom jag skriver ut ganska mycket på min blogg. I det här fallet skrev jag ut att vi stal sprit på Arvika festivalen.
Jag har bloggat i 5 år och min pappa vet inte att jag bloggar, han vet nog inte ens vad en blogg är. Min mamma hittade min blogg för något år sedan när hon satt och googlade på mig (stalker mamma). Berättar redan allt för min mamma så hon vet redan allt som jag skriver ut på bloggen. Mitt kärleksliv är det enda jag håller hemligt både på bloggen och för mamma. Men mamma brukar sitta och gissa vilka jag "varit" med så hon har ganska bra koll på det ändå. Funderar på att skriva mer om mitt lovelife under 2014, vad tycker ni? 
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0