grattis jessica!

2013-12-27 // 10:08:59 // life of louise // Kommentarer (1)
Idag fyller en av mina bästa vänner 17 år, tusen grattis till dig Jessica!
Minns hur vår vänskap började som om det vore igår. Sjukt rolig historia som började med att vi hade hemkunskap en torsdag där vi skulle baka bröd och jag och Jessica läste att om brödet jäser för länge blir jästen som består utav svampar till alkohol. Hade matte senare den dagen och då satt vi själva i bibloteket och eftersom det var sista lektionen spårade det ganska rejält, jag välte en stor palm och vi skyllde på brödet som vi var 100% säkra på innehöll alkohol. 
Efter bibloteks-incidenten satt vi alltid brevid varandra i skolan och vi har hunnit med en hel del äventyr under våra 4(?) år som amigos. Malta, x-factor, one direction, arvika, pip och många många resor till Halmstad och Göteborg.
Jag nästlade in dig i tumblr världen och nu är du fast, sorry about that. Det jag vill komma till är att även om vi inte hade varit vänner hade jag följt dig på tumblr ändå. (Mitt sätt att säga att jag älskar dig♥)
Grattis igen Backis!
/LOUISE
 
Kommentarer
Postat av: erica björkander

Härliga bilder :)

Svar: Haha tack! :)
louise johansson

2013-12-27 @ 11:38:45
URL: http://bjoorkander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0