från zombiehuset

2013-12-26 // 14:53:00 // life of louise // Kommentarer (0)
Hej, hoppas ni mår bra? Själv är det första dagen på hela lovet som jag inte har feber, blev lite tröttsamt efter 6 dagar med feber så jag är glad. Har gått på 14 tabletter om dagen metoden för att bli frisk men nu är båda mina föräldrar jättesjuka istället. Lätta att sköta om är dom i alla fall, ingen har aptit så jag behöver inte mata dom, utan de mest ligger i sängen eller strövar omkring som zombisar. Det är verkligen som i en zombiefilm, vi har våra läger där vi håller till och ingen har sagt något på flera dagar utan vi hostar och nyser när vi vill kommunicera. Haha uschh!
Idag har jag både vädrat bort lite döden-lukt nere och diskat efter flera dagar utan tallrikar så nu kan jag äta när min aptit bestämmer sig för att återvända. 
Såhär såg jag ut på julafton. 
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0