familjen feber

2013-12-25 // 11:00:58 // life of louise // Kommentarer (0)
» Anonym
När du var i Malta var du brunett då?
Isåfall hållde färgen? Eller försvann det mycket?

» Svar: Ja det var jag, när jag var i Malta hade jag nästan min riktiga hårfärg för första gången på säkert 6-7 år. (Höll på att spara ut så topparna va fortfarande ljusa från när jag var blond i 8an) Det blev ju lite ljusare av solen men det höll sig ganska mörkt ändå :)

Hoppas alla hade en fin jul igår och spenderade den med sin familj istället för på twitter. Själv fick jag en stekpanna och en telefonkatalog. Ska ringa ett random nummer och sedan leta upp dom och steka ägg till dom med min Jamie Oliver stekpanna :)))))
Hade mega-hög feber igårkväll så låg och grät för att jag orkade inte göra något annat än att just gråta.
Annars då, smittat hela min familj så alla ligger nu med feber och vill ha någon som tycker synd om oss. Vi har slut på både alvedon, hostmedicin och halstabletter, hjälp oss. 
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0