27 december

2013-12-27 // 18:56:28 // life of louise // Kommentarer (0)
Har jobbat en liten stund idag, fick passa Isidor, vi kollade på film och spelade memory. Pappa har lunginfmallation och jag börjar tro att jag också har det, har ju hostat konstant sedan höstlovet i princip. Tråkigt det måste vara för er som inte får läsa annat än om hur vi mår här hemma i zombiehuset, men jag lever i det. Det roligaste som hände idag var att jag åt en smörgås till frukost, har inte ätit mat sedan julafton så det var kul. 
Har nog kollat på alla filmer som finns snart också, håller på med "brat pack's" alla härliga filmer från 80 talet nu, älskar filmerna från 80 talet. Well well.
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0