2013 lista

2013-12-29 // 18:11:00 // life of louise // Kommentarer (1)
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Gick på festival(er), stal sprit, dejtate, provade starbucks, massa saker faktiskt.
 
Hur har ditt 2013 varit? 
Jag har haft många high and lows mest lows, 2013 var inget bra år alls faktiskt, förutom sommaren!
 
Tror du att år 2014 kommer blir bättre? 
Ja det tror jag verkligen, är så trött på vissa saker och ska göra massa förändringar! 
 
Blev du kär i år? 
Nej, eller jo lite småkär kanske. 

 
Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma? 
2 augusti 7 september och 25 oktober

Bästa köpet? 
Oj, min biljett till Arvika tror jag. Aldrig varit så full och lycklig i hela mitt liv. Fick träffa Tor och sa att jag var kär i honom, då fick jag en puss på kinden. Kärlek♥
 
Vad spenderade du mest pengar på? 
Kläder

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? 
Hey brother, wreckingball

Vem har du umgåts med mest? 
Mina classmates men utanför skolan Jessica!
 
 
Hur många kysste du? 
11 plus lite pussar här och där
 
Har du haft ett förhållande under 2013? 
Nej

Vad önskar du att du gjort mer? 
Ätit gurka med dipp och njutit av dom bra dagarna

Vad önskar du att du gjort mindre? 
Ätit godis

Bästa minnet från 2013? 
Hela sommarlovet!!
Kommer göra ett (eller flera) inlägg där jag berättar lite om varje månad från 2013!
/LOUISE
Kommentarer
Postat av: Anonym

Läser dina föräldrar din blogg? Tänkte mest på att du skrev att du snott sprit ;)

2013-12-30 @ 01:52:54

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0