2013 burken

2013-12-31 // 12:29:15 // life of louise // Kommentarer (0)
I början av 2013 var det jättemånga som pratade på att göra en burk där man la i lappar som man hade skrivit bra händelser på. Tyckte det lät bra så jag har gjort det under hela året och tänkte visa några lappar för er.
Är sååå svag för nosrka, och blondiner. Kommer ihåg att han pitchade sitt företag och jag bara stod och stirrade på honom och ville adrig att han skulle sluta prata. Han tyckte nog att jag var psyko.
Hade helt glömt bort när Martin brukade ringa mig och sjunga i telefonen innan vi skulle sova, hahha asså den killen! Här hade han och Fredrik ringt mig och sjungit titanic-låten och Felicia seplade in.
Viktigt att skriva ner när första snön kommer.
Den finaste lappen hade Signe skrivit 30 dagar innan hon åkte till USA men jag fick inte läsa den förän idag. Nu saknar jag henne lite extra mycket♥ lite mer än 5 månader kvar tills hon kommer hem!
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0