test

2013-08-24 // 10:10:00 // life of louise // Kommentarer (0)

- OM DIG/ ALLMÄNT -

Hur gammal är du? – 17

Hur lång är du? – 171-2

Har du några piercingar/tatueringar? – yes

Vilken skola går du på? – Thores Business School – ekonomi

Vad vill du bli när du blir äldre? – advokat, tjäna fett mä ca$h

Är du singel? – ja

Har du syskon? – nej

Vars bor du? – Karlstad

Är du nöjd med dig själv? – jadå

Vad tror du andra får för intryck av dig? – vet inte, att jag är snäll förhoppningsvis..

Din favoritmaträtt? – flingor

Vilken maträtt kan du verkligen inte äta? – ägg

Din naturliga hårfärg? – mörk, mörk, mörk brun

 

- SENASTE -

Som ringde dig? – Amanda

Som smsa dig? – Jessica

Som du smsa? – Jessica

Som du kramade? – mamma

Som du kysste? – R..

Som du slog? – Oj, vet inte

Som du bråka med? – pappa

Som massera dig? – mamma

Som du dela dricka med? – vet inte

Missade samtalet? – Amanda

 

KÄRLEK & SEX -

Har du pojkvän? – nej

Hur många har du haft sex med? – mer än 1, mindre än 5..

Hur många gånger har du varit kär? – ingen

Har du blivit dumpad? – nej

Har du dumpat någon? – yes

Är du romantisk? – haha, vet inte, hoppas det

Kärlek vs sex? – vet inteee

Har du haft ett kk-förhållande med någon? – kanske de kanske

Vad faller du för hos killar? – Eftersom jag är ganska blyg, någon social, och hockeyrumpor..

Tror du att man kan hålla ihop föralltid? – ja

Har någon varit otrogen MED dig? – nej

Har någon varit otrogen MOT dig? – nej

Hade du berättat för dina förälrar om du hade blivit gravid? – tror inte det

Vid vilken ålder tycker du det är okej att bli sexuellt aktiv? – När man känner sig redo

Vad är det finaste en kille kan säga till sin flickvän? – jag älskar dig

 

- ANVÄNDER DU… -

Deodorant? – ja

Parfym? – ja

Kjolar? – japp

Klänningar? – önskar att jag använde det mer! Men ibland

Hoodtröjor? – händer väl

Hårmousse? – nej

Hårspray? – sällan

Klackskor? – sällan

Body spray? – nej

Rouge? – japp

Foundation? – nej

Ringar? – yes bror

Mössa? – på vintern

Hårband? – haha, nej

Nagellack? – japp

 

- SANNINGEN OM DIG/ DÅLIGHETER -

Har du snattat någon gång? – ja

Har du druckit alkohol? – ja

Röker du? – nej

Snusar du? –

Har du druckit så mycket att du spytt? – ja

Har du slagit/kastat något mot en glasruta så att den krossats? – nej

Har du tagit droger? – nej

Har du druckit en alkoholdryck utan att veta vad det är för något? – ja

Har du strulat med en främling på fyllan? – ja

Ljuger du ofta för dina vänner? – nej

Har du tagit en väns pojkvän? – nej!

Har du varit otrogen? – assåååå, tekniskt sett nej för jag var inte ihop med någon, men jag kände mig otrogen

Umgås du i kretsar där folket brukar “röka på”? – nej

Har du hotat någon? – säkert när jag var mindre

Har du mobbat någon? – nej

 

- VEM/VILKA… -

Är din/a närmsta vän/vänner? – mångaaaaa

Saknar du? – Vikki, Lina, Evelina och Lisaaa

Vill du träffas just nu? – dom ovannämnda

Umgås du mest med? – Mina klassmates

Stör du dig på? – hmm, ingen

Ringde du senast? – Felicia

Skrev åt dig senast på facebookchatten? – Joline

Vem puffade dig senaste på facebook? – Anton

Vem skrev du senaste med på msn? – Jag och Amanda laddade ner det förra året för att kolla coola smilisar, så Amanda

Vem kommer du träffa imorgon? – Vikki, Lina, Evelina, Jessica och Lisaaaa

Vem har du inte träffat på länge? – Lina!

Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa just nu? – min klass!

Festar mest av dina vänner? – oj, vet inte

I din klass umgås du mest med? – alla tjejer är väldigt nära i klassen, men mina tikar

Är snyggast i klassen? – många är väldigt snygga faktiskt!

Hamnade du senast i grupp med i klassen? – Fredrik, Fredrik, Martina, Viktor, Frida och Alex på filmquizet

Skulle du vilja se ut som? – KENZA

 

- JA/ NEJ FRÅGOR -

Är du helsvensk? – nej

Är du glad just nu? – ja

Har du en hund? – nej

Har du en katt? – nej

Har du varit utomlands nångång? – japp

Har du svarat ärligt på alla frågor? – ja

Är du blyg? – ja, lite

Ska du ta körkort? – yes!

Ska du tatuera dig/pierca dig? – jadå

Vill du har barn? – i framtiden

Hade du kunnat adoptera? – om jag inte kan få egna

Hade du kunnat adoptera bort? – vet inte

Har du en egen dator? – ja

Går du i högstadiet? – nej

Går du på gymnasie? – yes

Är dina föräldrar skilda? – nej

Mår du bra just nu? – yes!


Ska hoppa in i duchen och sedan ta tåget till Halmstad där jag ska återförenas med mina amigos från Malta! 

 

Har gjort tidsinställda inlägg då jag inte kommer hem förens på söndag kväll.
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0