nollning, igen

2013-08-26 // 19:08:41 // life of louise // Kommentarer (0)
Idag började vi dagen med UF, ska ju ha UF i år igen fast det här året får vi välja grupper och vad vi vill göra helt själva. Jag och några tjejer i klassen har en grym idé som jag hoppas kommer gå vägen och vi blir rika på :)))
Vi blev också nollade igen, fast värre än förra året. Vi blev ihoptejpade två och två och skulle gå och göra massa pinsamma saker i stan, typ fråga en främling om dom hade en kondom man kunde få..
På ena bilder ser ni fjortisbilden vi skulle ta på en toalett på en annan skola, så vi gjorde ett besök på tingvalla.
Fått schema också, är ganska nöjd med det, med tanke på att jag går i 2an. Ska dock få ett nytt imorgon eftersom jag ska ha lektioner med 3orna, så lägger upp det då.
/LOUISE
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0