bekännelser

2013-08-18 // 20:29:31 // bekännelser // Kommentarer (0)
» Jag har alltid lypsyl, busskort, gymkort, leg och nycklar med mig vart jag än går.
» Jag har alltid välstädat på mitt rum,allt bäddat och "var sak på sin plats" förutom på sommaren, då ligger det kläder och saker ö-v-e-r-a-l-l-t..
» Från där jag sitter i min säng just nu kan jag se Mathias Johanssons (ex hockeyspelare i färjestad) hus :)))
» Har varit extremt taggad på att börja skolan igen fram tills för 10 minuter sedan då jag läste på massa bloggat att dom börjar imorgon. 1 månads lov till tack!
» Jag har inte stängt av min skoldator på en månad. Om jag stänget av den orkar jag inte sätta på den (seg) och då orkar jag inte blogga.
» Jag har inte haft jeans på mig sedan 15 juni, 2 månader alltså, shorts 4 life♥
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0