svar squat challenge

2013-04-12 // 15:45:00 // Q/A's // Kommentarer (0)
Anonym:
Var finns alla olika "challengesarna"?
 
Anonym:
När du gjorde dom dära, gjorde du tex 200 på en gång eller vilade du några sekunder efter ett vist antal? :)

Svar: Jag fick den jag gjorde skickat till mig på kik, men de finns på we heart it, google, tumblr, säkert på facebook också! Sök på "squat challenge" Såg förresten att den bilden inte va samma som den jag gjorde här är den jag gjorde:
Jag gjorde alla på rad upp till 130 då började jag att dela upp antalet i 2 och vila en minut mellan. Tex på 200 så gjorde jag först 100, vilade en minut och gjorde 100. :)
Har inte satt på datorn sedan sista lektionen i skolan igår därav dålig uppdatering. Vet att min blogg har vart tråkig de två senaste dagarna med dåliga bilder osv, men det blir bättre redan ikväll då Amanda kommer över på mys och jag hade tänkt knäppa lite bilder då!
/LOUISE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0