sista dagen

2013-04-28 // 17:01:00 // life of louise // Kommentarer (2)
Mina senaste måltider + mellis i form av havredryck med chokladsmak. Egentligen är den inte okej då den innehåller tillsatt socker (3g) men den är laktosfri och eftersom jag har mensverk var det okej att få i sig lite sött.
Är inne på sista dagen med detox idag, imorgon får jag börja äta kött igen!!
Träffade My på stan idag en lite stund, har inte träffat henne på 100 år känns det som så det var trevligt, fick med mig ett par solglasögon som jag spanat in ett tag nu, visar dom någon annan dag.
/LOUISE
Kommentarer
Postat av: Hanna

Har du gått ner i vikt med den här dieten?

Svar: Yes! ca 3 kg :)
louise johansson

2013-04-28 @ 20:28:17
Postat av: Alicia :)

När kommer svaren på Malta frågorna?

Svar: Imorgon! :)
louise johansson

2013-04-29 @ 17:21:07

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0