ny syn på livet

2013-04-28 // 02:01:00 // life of louise // Kommentarer (3)
Jag är vanligtvis inte den som skriver ut mina känslor såhär öppet, tycker vanligtvis inte om att prata känslor heller. Men jag har gråtit mig själv till sömns allt för många gånger den senaste månaden för att jag känt mig värdelös, att jag inte har något att leva för längre.
 
Den senaste månaden har varit kaos i mitt huvud,
skola, träning, vänner, mat, hets, drömkropp, jobb, pengar, snygga kläder, status, stress.
Har flera gånger skrivit ut att jag varit mentalt utmattad och haft break-downs, skyllt allt på skolan/dieten har jag också gjort.
Men det är inte dietens fel att jag åkte hem och grina förra veckan, de va mitt egna fel. 
Har mått jättedåligt den senaste månaden och jag vet inte varför. 
Allt som har betytt så mycket förut i mitt liv har inte längre haft något värde.
Har inte orkat sminka mig och ta på mig snygga kläder så fort jag ska lämna huset,
har inte orkat sminka mig alls de senaste 2 veckorna faktiskt. 
Har valt träning framför vänner allt för många gånger och jag ber så mycket om ursäkt för det.
Har också tänkt en hel del och kommit fram till att jag tappat bort mig själv.
Någonstans bland allt skolarbete och alla försök till att se glad ut har jag glömt bort vem jag är och vad jag vill.
Just nu handlar inte mitt liv om att va populär, ha snyggast kläder, alltid vara välsminkad, och hitta en pojkvän,
just nu handlar det om att hitta mig själv igen.
Har bloggat dåligt för att jag haft så otroligt mycket att tänka på, 
men jag har legat hela helgen och tänkt på "vem är jag/vad vill jag" och jag har satt upp nya mål, jag vet vad jag vill med livet igen. 
Så nu kör jag igen, all in, med blogg och allt. 
Är ni redo?
/LOUISE
Kommentarer
Postat av: my

du är en underbar person Louise!

Svar: Tack detsamma my!
louise johansson

2013-04-28 @ 16:51:44
Postat av: Anonym

önskar jag kände dig, du verkar så jävla grym och jag hoppas verkligen att du mår bättre nu!

Svar: det gör jag verkligen! Tack!
louise johansson

2013-04-28 @ 22:10:54
Postat av: ERIKA

Du är den bästaste lockiga Louise som man kan hitta! Don't forget that girl!

Svar: Åh va gulligt sagt! Du är bäst erika!
louise johansson

2013-04-28 @ 22:40:32

Kommentera inlägget här:

NAMN:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)

URL/BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback
RSS 2.0